> Uutiskirje 1 / 2011

Tulevat kurssit

Syksyn 2011 koulutustarjonnassamme on runsaasti vaihtoehtoja opetus- ja kasvatusalan henkilöstölle niin opettajille, oppilaitosjohdolle kuin päiväkodin johtajillekin. Sisällöt koostuvat koulun ja opetusalan kehittämisen kannalta ajankohtaisista teemoista, mm. monikulttuurisuus, tieto- ja viestintätekniikan opetuskäyttö, erityispedagogiikka, työhyvinvointi, laadun arviointi ja kehittäminen sekä oppilaitosten ja päiväkotien johtamiskoulutukset.

Koulutusten toteutukset ja laajuudet vaihtelevat yhden päivän seminaareista pitkäkestoisiin opintopisteytettyihin koulutusohjelmiin. Perinteisten lähi- ja monimuotokoulutusten lisäksi suosittuja ovat valtakunnalliset verkkokurssit, joissa osallistujia on ollut Utsjoelta Hankoon. Tänäkin syksynä opiskelun koulutuksissamme aloittaa liki 600 opetus- ja kasvatusalan asiantuntijaa. Osan koulutuksista järjestämme itse ja osassa on mukana valtakunnallinen opetusalan täydennyskouluttajien verkosto. Tutustu koulutustarjontaamme tästä ja ilmoittaudu mukaan.

Tervetuloa!

Silta